כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור אמא : אמא של כריסטיאנו רונאלדו נגד החברה שלו - כעת, 13 חודשים אחרי, דולורס התייחסה.

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור אמא : אמא של כריסטיאנו רונאל×"ו × ×'×" ×"×—×'ר×" שלו - כעת, 13 חודשים אחרי, דולורס התייחסה.. שני שחקני ההתקפה בקבוצות ריאל מדריד וברצלונה כריסטיאנו רונאלדו וליונל מסי בתרגילים ושערים מטורפים!תודה. על המגרש כריסטיאנו רונאלדו הוא טורף שמסתובב בקרב בני אדם. כמעט לכל כדורגלן יש את החלום שהבן יהפוך יום אחד למקצוען כריסטיאנו רונאלדו נחשב בעיני רבים כשחקן הטוב ביותר בעולם, וחלק גם מחשיבים אותו כטוב בהיסטוריה. כל אחד חושב על מישהי אחרת, אבל אף פעם לא אמרתי ולעולם גם לא אספר.

הכומר שביקש סלפי בהטבלת בנו, ליטוף האגו ההדדי בינו לבין סוכנו, גילויי ההערצה, המחסור בחברים, הילדות הקשה ומערכת היחסים הסבוכה עם לאו מסי. היא תמיד מפטפטת עם הנער הצעיר במהלך המשחקים של רונאלדו. מחוץ למגרש לא מעניינת אמא שלו, לא אבא שלו, לא הכלב ולא 20 המכוניות בחניה. כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה. אבל שמו של אמו לא נחשף.

כריסטיאנו רונאל×
כריסטיאנו רונאל×"ו ×"תחתן עם ×' ור×' ×™× ×" רו×"רי×'ס ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, aka כריסטיאניניו, הוא בן 7 בלבד, אבל הבעיטות והכישורים המסיביים שלו טובים בהרבה ממחצית משחקני הכדורגל בעולם. במרץ שעבר דולורס אביירו (66), אמו של כריסטיאנו רונאלדו, לקתה בשבץ מוחי. תארו לכם שעולם הכדורגל היה מפסיד כישרון ענק כמו כריסטיאנו רונאלדו. על המגרש כריסטיאנו רונאלדו הוא טורף שמסתובב בקרב בני אדם. Neymar da silva santos júnior; גם הוא בין גדולי השחקנים בכל השנים. הכומר שביקש סלפי בהטבלת בנו, ליטוף האגו ההדדי בינו לבין סוכנו, גילויי ההערצה, המחסור בחברים, הילדות הקשה ומערכת היחסים הסבוכה עם לאו מסי. כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6.

אבל שמו של אמו לא נחשף.

בני, כריסטיאנו ג'וניור, צעיר מדי כדי להבין. מי שלקחו זאת גרוע יותר מכל הן אמא שלי והאחיות שלי. לא מסוגל לעצור את הדמעות. כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור נמנה על מחלקת הילדים של יובנטוס. אמו דולורס עבדה כטבחית, ואביו, דיניס חוסה, היה חייל משוחרר, ששירת מטעם צבא פורטוגל באנגולה, וסבל מהתמכרות. הן המומות ובו זמנית כועסות מאוד. רודריגז התלוותה אל בן זוגה ואל בנו הבכור, כריסטיאנו ג'וניור, לשטיח הירוק ועטור הכוכבים באירוע. היא מודה שלא קל איתו אחרי הפסדים, שהוא לא מהבעלים שמחליפים נורה בתקרה, ושבעבר התביישה. כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, aka כריסטיאניניו, הוא בן 7 בלבד, אבל הבעיטות והכישורים המסיביים שלו טובים בהרבה ממחצית משחקני הכדורגל בעולם. אז עכשיו הוא יושב ובוכה. שזה מצוין, אגב, כי על פי דיווחים מסביב לעולם, רונאלדו מצפה בימים אלה ללידתם של תאומים מאם פונדקאית. אמא ג'ורג'ינה חיזקה אותה ואמרה לה שהיא צודקת ואצלם בבית אף אחד לא. כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה.

כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6. ואנשים הכירו אמש את הכישרון שלו, שכנראה ירש מאביו, במהלך משחק החימום בין פורטוגל. אמו דולורס עבדה כטבחית, ואביו, דיניס חוסה, היה חייל משוחרר, ששירת מטעם צבא פורטוגל באנגולה, וסבל מהתמכרות. כמעט לכל כדורגלן יש את החלום שהבן יהפוך יום אחד למקצוען כריסטיאנו רונאלדו ובנו, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור.

×'אלוטלי ×
×'אלוטלי ×"וצ×' ×'×'רשי×" אמא ×'כת×" מאושר ספורט 5 from www.sport5.co.il
אמו דולורס עבדה כטבחית, ואביו, דיניס חוסה, היה חייל משוחרר, ששירת מטעם צבא פורטוגל באנגולה, וסבל מהתמכרות. אני תמיד אומר לו שצריך עבודה קשה ומחויבות כדי להצליח, אמר האב. כריסטיאנו ג'וניור (8), התאומים אווה ומתאו (3.5) ואלנה מרטינה (2.5). Neymar da silva santos júnior; בשאלה האם מדובר בכוכב כדורגל לעתיד, אמר אביו שיתמוך בבנו בכל אפיק אשר יפנה. ההוא שמצביע על עצמו כמי שאומר: לא אלחץ עליו להפוך לכדורגלן, אבל אני כן רוצה בזה. מחוץ למגרש לא מעניינת אמא שלו, לא אבא שלו, לא הכלב ולא 20 המכוניות בחניה.

היא תמיד מפטפטת עם הנער הצעיר במהלך המשחקים של רונאלדו.

כעת, 13 חודשים אחרי, דולורס התייחסה. כריסטיאנו רונאלדו נחשב בעיני רבים כשחקן הטוב ביותר בעולם, וחלק גם מחשיבים אותו כטוב בהיסטוריה. שני שחקני ההתקפה בקבוצות ריאל מדריד וברצלונה כריסטיאנו רונאלדו וליונל מסי בתרגילים ושערים מטורפים!תודה. תארו לכם שעולם הכדורגל היה מפסיד כישרון ענק כמו כריסטיאנו רונאלדו. כריסטיאנו ג'וניור (8), התאומים אווה ומתאו (3.5) ואלנה מרטינה (2.5). כוכבה של ריאל מדריד קרא לבנו כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, ובצהובונים הבריטים נכתב בזמנו כי האם היא צעירה בת 20 שעמה היה לפורטוגלי סטוץ בודד. רודריגז התלוותה אל בן זוגה ואל בנו הבכור, כריסטיאנו ג'וניור, לשטיח הירוק ועטור הכוכבים באירוע. כריסטיאנו רונאלדו נולד בפונשל, בירת איי מדירה, השייכים לפורטוגל.הוא היה בן הזקונים במשפחה קשת יום: ההוא שמצביע על עצמו כמי שאומר: אני תמיד אומר לו שצריך עבודה קשה ומחויבות כדי להצליח, אמר האב. כמעט לכל כדורגלן יש את החלום שהבן יהפוך יום אחד למקצוען זה ההריון הראשון של רודריגז. כשעתידו של כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס נמצא בספק, אמו של הפנומן הפורטוגלי סיפקה רגע מעניין שהצית את הרשתות החברתיות, ובו חגגה עם חולצה של ספורטינג.

אמו דולורס עבדה כטבחית, ואביו, דיניס חוסה, היה חייל משוחרר, ששירת מטעם צבא פורטוגל באנגולה, וסבל מהתמכרות. ההוא שמצביע על עצמו כמי שאומר: הסברתי את עצמי לבת הזוג שלי. מי שלקחו זאת גרוע יותר מכל הן אמא שלי והאחיות שלי. Cr7 מעולם לא חשף בפומבי את זהות אמו הביולוגית של כריסטיאנו ג'וניור, אותה שמר בסוד מאז לידה בארצות הברית.

ריאל מ×
ריאל מ×"רי×" 2015 16 La Undecima ×–×™×"אן אלוף אירופ×" עמו×" 10 Asoccer Co Il לאנשים שאו×"×'ים ×›×"ור×'ל from estaticos03.marca.com
הן המומות ובו זמנית כועסות מאוד. היא מודה שלא קל איתו אחרי הפסדים, שהוא לא מהבעלים שמחליפים נורה בתקרה, ושבעבר התביישה. ניימאר דה סילבה סנטוס ז'וניור (ב פורטוגזית: Cr7 מעולם לא חשף בפומבי את זהות אמו הביולוגית של כריסטיאנו ג'וניור, אותה שמר בסוד מאז לידה בארצות הברית. אני תמיד אומר לו שצריך עבודה קשה ומחויבות כדי להצליח, אמר האב. במרץ שעבר דולורס אביירו (66), אמו של כריסטיאנו רונאלדו, לקתה בשבץ מוחי. אבל שמו של אמו לא נחשף. היא תמיד מפטפטת עם הנער הצעיר במהלך המשחקים של רונאלדו.

היא תמיד מפטפטת עם הנער הצעיר במהלך המשחקים של רונאלדו.

הסברתי את עצמי לבת הזוג שלי. על המגרש כריסטיאנו רונאלדו הוא טורף שמסתובב בקרב בני אדם. Neymar da silva santos júnior; פעולה קטנה של כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו במסיבת עיתונאים של יורו 2020 מחקה 4 מיליארד דולר משוויה של קוקה קולה שלשום. רודריגז התלוותה אל בן זוגה ואל בנו הבכור, כריסטיאנו ג'וניור, לשטיח הירוק ועטור הכוכבים באירוע. רונאלדו רשם אותו לשיעורי כדורגל בגיל ארבע, ונראה שבנו התאהב בזה מאז. הכומר שביקש סלפי בהטבלת בנו, ליטוף האגו ההדדי בינו לבין סוכנו, גילויי ההערצה, המחסור בחברים, הילדות הקשה ומערכת היחסים הסבוכה עם לאו מסי. תארו לכם שעולם הכדורגל היה מפסיד כישרון ענק כמו כריסטיאנו רונאלדו. הצצה לעולמו של כוכב כדורגל מוזר ובודד עם אגו ענקי. כמעט לכל כדורגלן יש את החלום שהבן יהפוך יום אחד למקצוען אני תמיד אומר לו שצריך עבודה קשה ומחויבות כדי להצליח, אמר האב. שני שחקני ההתקפה בקבוצות ריאל מדריד וברצלונה כריסטיאנו רונאלדו וליונל מסי בתרגילים ושערים מטורפים!תודה. כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6.

רונאלדו רשם אותו לשיעורי כדורגל בגיל ארבע, ונראה שבנו התאהב בזה מאז כריסטיאנו רונאלדו. ההוא שמצביע על עצמו כמי שאומר:

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama